در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

635

قرار بود مثل هفته قبل شنبه کلاس آنلاین باشه. به همون شیوه ی مثلا صوتی و تصویری...


یه بار هم هفته قبلش تو ویسهاش فامیلمو کاملِ کامل گفت به اضافه ی جانِ همیشگی...


صبح شنبه تو گروه پیام داد که کلاس ساعت چهار شروع میشه و همه آنلاین باشن. ولی خصوصی به خودم پیام داد که سه و بیست دقیقه آن باش. 

همون روز رییس زنگ زد که امروز دیرتر میام دفتر یه کم بیشتر بمونید. پیام دادم بهش که من تا دو و نیم سرکارم ولی زود خودمو می رسونم خونه. جواب داد اشکالی نداره چهار و نیم آن باش.

سه و ده دقیقه رسیدم خونه. چند لقمه ناهار خوردم و پریدم تو کمد. گرم کردم و ویس شب قبل رو فرستادم. سریع آن شد و جواب داد. گفت همه نکته هایی که گفتم رو داری رعایت می کنی و تک تک نام برد و فقط می مونه یه نکته اونم انجام بده بفرست دوباره. همین نکته تا ساعت شش عصر طول کشید! هی من می خوندم و می فرستادم و هی اون چک میکرد و جواب می داد. آخر یکی از ویسهاش گفت تصویری نمیشه نه؟ گفتم من صبح هم تست کردم نشد. (واقعا هم نشد. وقتی هم با داداشم چک کردم و هم هال.ه و دیدم نمیشه متوجه شدم هفته قبل رو الکی گفته که با بقیه تونسته تماس بگیره و با من نه!)  آخرین پیامش این بود که "یه بار دیگه بخون برام بفرست سین جان و بین هفته هم برام بفرست من منتظر ویست هستم عزیزم" 

مجدد خوندم و فرستادم و گفت بهتر شد و وقتی تشکر کردم در جواب گفت "عزیزمی"

بعد تو گروه پیام گذاشت که کسانی که شرکت نکردن تو کلاس، دوستان فقط کسایی که شرکت نکردن سه شنبه جبرانی می ذارم. این در حالیه که به من گفت حتما برام بین هفته هم بفرست.


چقدر فهمیدن حقیقت سخته... خسته م...خسته...


سه شنبه:

چون گفته بود بین هفته هم بفرست ویس شب قبل رو براش فرستادم.

نکته ها رو گفت و یهو حس خنگی بهم دست داد! بهش گفتم ببخشید که هر چی می گید نمی تونم! گفت نه این چه حرفیه تو بهترین شاگرد منی و من خیلی بهت امید دارم، حرف الکیم نزن! 

آخرش گفت بهتر شد و گفت بازم جمعه بفرست.

گفتم واقعا جمعه بفرستم؟ اخه خیلی وقتتونو می گیرم، مزاحم میشم.

یه ویس مفصل گذاشت که اصلا! اصلا! شما هر شبم بفرستی من تو رو چک می کنم عزیزم. محکم تر رو صدات کار کن. اتفاقای خوبی داره برای آوازت میفته. نگران چیزی نباش. این مشکلات بر طرف میشه. اشکال نداره پنجشنبه بفرست، جمعه بفرست، شنبه هم بفرست.


ولی دلم خیلی گرفته....


چهارشنبه:

همون دیشب پیام دادم و ازش خواستم کمکم کنه برای یکی از همکارام که در حال تَرکه چند تا موزیک خوب انتخاب کنم. 

همون موقع یه عالمه فایل فرستاد.

امروز صبحم که آن شدم دیدم باز فایل فرستاده.

عصر بهم پیام داد که  فیل.تر شک.نت رو عوض کن برای همین نمیشه تماس تصویری گرفت. با پرو.کسی وصل شو. 

واقعا خنده م گرفته بود!

گفتم من همیشه با پرو.کسی میام. گفت پس حالا با فیل.ترشک.ن بیا. یعنی برای روز کلاس...

نشسته کلی فکر کرده علت رو پیدا کنه مثلا! 

اگه دلیلش اینه پس من به همون شیوه قبل میام که نشه تماس تصویری گرفت. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد