در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

710

بعضی روزا آدم الکی حالش خوشه... سرش مصیبت هم بباره یه چیزی ته دلشو قلقلک میده...

دیروز من همینجوری بودم...

مخصوصا که هوا هم ابری بود... از اون ابر قشنگا...

تصمیم گرفتم برای سالی که گذشت به خودم یه جایزه بدم... این بود که تماس گرفتم با یه کتاب فروشی و دوره سه جلدی تاری.خ بی.ه.قی رو سفارش دادم...

هر چند که رئیس بازم مثل همیشه اعصابمو به هم ریخت ولی حال من خوش بود... 

کلی برای کتابام ذوق داشتم... 

عصر هوای غریبی بود!... آسمون تیره و نارنجی رنگ بود و دمِ باریدن... بالاخره هم بارید و سبک شد... 

ای کاش از این بارونا تو سالی که گذشت زیاد داشتیم...


خلاصه اینکه همیشه هم نباید نالید یه وقتایی هم حال ادم الکی خوشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد