در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

591

- سلام روزتون بخیر. خوب هستید؟ بهتر شدید؟ حل شد؟

. سلام سین عزیز (فامیل بدون خانم) آره خداروشکر فعلا که کنترل شده. ولی خب این دارو همه بدنم رو خشک کرده. در کل بهترم. خیلی ممنون از احوالپرسیتون و خوشحال شدم.

- خدارو شکر که بهترید

  خوشحالم که رفع شده

  خیلی به خودتون برسید

  خواهش می کنم نگران بودم

  اگرم کاری از دستم بر میاد بی تعارف بگید

. عزیزید. بسیار ممنونم. چشم. مهرتون جاودان. جالبه ابتدای واژه ها همش با حرف خ هست (لبخند)

- اتفاقی شد(لبخند) ... خیزید و خز آرید که هنگام خزان است...(لبخند)

. عالی بود(لبخند)(سپاس)(لبخند)

- (گل)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد