در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

545

هنوز حسم خوبه... دروغ چرا! به خودم افتخار می کنم که با وجود سنم و مشغله و دغدغه هام و گرفتاریهام با اون همه سختیی که خودم فقط می فهممش آواز رو شروع کردم و تا الانش توش موفق بودم...

حرفای این جلسه ش بی نهایت بهم انگیزه داد... اون نموداری که کشید با اون شیب تند اوجش حال منو بی نهایت خوب کرد... اون جمله که "صدات یکی از صداهای خوب زنونه ست" اونقدر برام بار مثبت داشت که قابل توصیف نیست! شاید یکی از دلایلش این برداشت باشه که صدام براش خوشاینده...

نمی دونم... با وجود دردی که این حرف داره می دونم دیگه که این قضیه هر جوری می تونه باشه... من از ذهنیتش خبر ندارم... فقط می تونم از خدا بخوام همه چیز رو قشنگ و رویایی پیش ببره و برام یه سرنوشت شیرین رقم بزنه... چیزی که در باورم هم نگنجه... 

خیلی بهش فکر می کنم... خدایا دلمو شاد کن...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد