در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

526

اینقدر دیروز اتفاق داشت که تو ذهن خودم نمی گنجه... سردردی گرفتم از هجوم اون همه فکر که بی سابقه بود...

شب قبلش یه اجرایی رو که خودم پیدا کرده بودم براش فرستادم و ازش خواست اگر اجرای باکیفیت تری داره برام بفرسته. خوند جواب داد می فرستم. یه مدت گذشت یه لینک یو.تیوب فرستاد. تشکر کردم ولی هر کاری کردم و از راههای قبل رفتم نتونستم دانلودش کنم. کلی گشتم تا همونو تو آپا.رات پیدا کردم و باز کلی بدبختی کشیدم تا اون یه تیکه شو جدا کردم و تبدیلش کردم به فایل صوتی... این تا اینجا.

دیروز صبح خیلی الکی الکی وسوسه افتاد به جونم که حالا که مدتی گذشته زنگ بزنم به الی... بیشترم به این خاطر بود که ببینم خودش بی اینکه من بگم مجدد برای بار سوم به اون اشاره ای می کنه یا نه...

خیلی تصمیم سختی بود ولی استخاره کردم و خوب اومد... زنگ زدم وقت گرفتم... گفت ساعت دو زنگ بزن و از شانسم بی خبر جلسه گذاشتن... وسط جلسه رفتم بیرون و بهش زنگ زدم...

خودش با تاکید بهش اشاره کرد و خیلی چیزا گفت...

یکیشم این بود که یه پیام یا تماس ازش دریافت می کنی که خیلی خوشحالت می کنه.

عصر بعد از تمرین رفتم سراغ گوشیم و در کمال ناباوری دیدم همون فایل یو.تیوب شب قبل رو تبدیل کرده به ام.پی.تری و برام فرستاده!!!!!... واقعا تا چند دقیقه گوشیم دستم بود... شوک بودم!!!!... باورم نمیشد! اون و این کارا! اون و توجه! هنوزم نمی دونم دانلود و تبدیل فایل کار خودش بود یا نه ولی خیلی به دلم نشست... به قدری خوشحال شدم که باور کردنی نبود... انگار بهترین هدیه دنیا رو گرفته باشم... پیام دادم به منصی و خداروشکر آن بود و جوابم رو داد... براش پیام گذاشتم و کلی تشکر کردم ضمن اینکه صبحش یه ویدئو تو این.ستا براش دایرکت کردم و سین نکرده بود... براش نوشتم فکر کنم دایرکتتون بسته ست... فقط گفت چک می کنم ممنون... یه کم سرد بودنش اذیتم کرد تا آخر شب که اینستا رو چک کرد جواب داد عالی مرسی... خوشحال شدم... می دونم کلا ادم ابراز احساسات نیست... همین که اون فایل رو فرستاد (که وای خدای من چقدر هنوزم خوشحالم...) همین که قبل از سر زدن به اینستا خبر داد که میره و مثل گذشته ها بی توجه نبود... همین که مورد توجهش بود و جواب داد... خیلی خوب بود... خدایا ازت ممنونم... واقعا حالمو خوب کردی... 

حرفای الی تک به تکش مدام تو گوشم تکرارمیشه... آخ اگر بشه... آخ اگر بشه...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد