در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

483

گوشی جدید خریدم. همین. اینو خواستم بگم که منتظر خبرای جدیدم چون هر وقت گوشیم عوض میشه اتفاقهای جدیدی میفته.

دیروز بعد از مدت ها ح.امد زنگ زد! حقیقتش یادم نیست دفعه اخر کی باهاش حرف زده بودم. نکته جالبش این بود که تو صحبتهای جناب دکتررررر! ترس و نگرانی کاملا  مشهود بود! یعنی کاملا حس می کردم هیچ اطمینانی از برخورد من نداره. اینکه اصلا جوابشو می دم یا نه یا چی میگم... سوالش در مورد بل.یط بود و بعدشم تموم.... 

وقتی شماره ش با اسم سازش که همچنان رو گوشیم سیو هست رو دیدم تو همون چند ثانیه ای که تصمیم گرفتم جواب بدم کلییییییییییییییی چیز از جلو چشمام و از ذهنم گذشت... قبلا ها این شماره وشماره داداشش وقتی میفتاد همه ی وجودم پر از تلاطم میشد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد