در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

446

بعد از پنجشنبه دیگه ازش خبری نشد تا پریشب. یعنی همونم خبر نداد اما اتفاقی حسابمو چک کردم دیدم پول رو ریخته به حسابم. نگاه کردم دیدم پنج هزار تومن بیشتر ریخته. واقعا نمی دونه این کارش کار قشنگی نیست. اگه همون چند سال پیش که این کارو کرد و به حا.مد گفتم بهش بگه که دلخور شدم و مابقی پولشو گذاشتم تو پاکت بهش برگردونه بهش گفته بود قائدتا نباید دوباره این کارو می کرد.
همون موقع شب تو تختم حواله زدم و پولو بهش برگردوندم. تو وات.ساپ بهش پیام دادم. اما نمی دونم چرا نرسید؟ دیروز عصر بهش مسج دادم. بلافاصله جواب داد که من که نمی تونم جبران زحماتتون رو بکنم. و زبون تشکر ندارم و این حرفا. بهش گفتم خواهش می کنم هیچ وقت دیگه پول زیادی نریزید چون ناراحت میشم.
همین دیگه اینم آخر قصه ی بیست و دو سه روز اعصاب خوردی الکی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد