در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

381

این چند روز تعطیلی رو عملا به بطالت گذروندم. هنوز وقتی میرم جلو دراور و مضرابهامو می بینم دلم می خواد برشون دارم و بشینم پای ساز اما خیلی زود به خودم مسلط میشم و کنار می کشم. اینجوری بهتره. ادامه دادن زجرش بیشتر از ادامه ندادنه. این چند سال جز تلاش بی نتیجه هیچی برام نداشت. پس بهتره برنگردم و افسوس نخورم. دوست دارم اسم و مشخصاتم حداقل به خاطر این همه زحمتی که کشیدم بره تو سایت. اما راستش ته دلم آرزو می کنم دیگه هنرجویی هم بهم معرفی نشه.

باید بذارم یه مدت بگذره و ببینم چی پیش میاد. باید یه فکری برای جبران کردن این فضای خالی بکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد