در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

358

امروز صبح بی مقدمه بارون اومد! اونم چه بارونی! می گم بی مقدمه چون تو هیچ سایتی پیش بینی نشده بود.

به هرحال همیشه بارون عزیزه.

فکر میکنم بعد دوسال و نیم و مصرف مداوم دارو هنوز خوب نشدم. حقیقتش دیگه خسته شدم. دو تا دونه قرص خوردن خسته کننده نیست. اینکه این همه رعایت کنی و همش به امید بهتر شدن باشی و نتیجه نگیری آزار دهنده ست.

اینروزا اصلا حالم خوب نیست. دیشب رفتم برای خودم عطر بخرم بلکه یه کم حالم عوض شه. اینقدر مشامم پر شد که آخرش یه عطری خریدم که اصلا بوشو دوست ندارم. دوست ندارم که هیچ. یه عطر فیک دارم که دقیقا همین بو رو میده. اینم از تنوع ایجاد کردن ما!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد