در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

347

دیورز و امروز دارم فکر می کنم به اتفاقهایی که بی اینکه کسی انتظار داشته باشه یهویی پیش میان و کل زندگی آدمو تحت تاثیر قرار میدن و دگرگون می کنن. از اون دسته اتفاقهایی که هیچ بنی بشری منتظرش نیست و نه تنها منتظر نیست بلکه اصلا فکر وقوعشم نمی کنه. اینجور اتفاقها تا وقتی خدا هست هر لحظه می تونه پیش بیاد و کل زندگی آدمو زیر و رو کنه. تو همه ی ابعاد. داشتم به این جور اتفاقها که بعضا می تونه خوب هم باشه فکرمی کردم. اینکه یهو یه شبه یه چیزی عوض شه. یه اتفاقی بیفته. یکی بره. یکی بیاد. یه چیزی جابجا شه. یه چیزی کم شه. یه چیزی اضافه شه. یکی تغییر کنه. یکی بترسه. یکی جرات پیدا کنه و و و...
کدوم ما خبر داریم یه لحظه دیگه چی میشه؟!...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد