در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

320

بالاخره سرکار خانوم لطف فرمودن و دست به جیب شدن و شهریه کلاس خصوصیهامو پرداخت کردن. البته کمتر و همونطور که خودشون راضی بودن. البته شاید واقعا لطف کردن و به همینم راضی نبودن!
در هر حال با وجودی که هنرجومه و در مقابلش مسئولم اما اصلا از این به اصطلاح زرنگ بازیاش خوشم نمیاد!
دیشب داشتم ساز می زدم که میم تو وا.یبر پیام داد. خوشحال شدم وقتی با دیدن پیامش دیگه استرس نگرفتم و عادی خوندمش. در مورد برنامه کار دختره و کلاس ازم پرسید و وقتی خودم برنامه جلسه بعدمو براش گفتم تایید کرد.

راستش حس می کنم جای خیلی چیزا کمه. باید بیشتر دونست و بیشتر تو این زمینه کار کرد. خیلی زیاد کار شده اما هنوزم کمه. شاید بعضیا خودشون ذاتا بعضی هنرها رو داشته باشن مثل ارتباط موثر و کارآمد با دیگران یا یه جور حس باطنیِ خوندن حس طرف مقابل اما همه اینطور نیستن و کسی که مربی میشه باید خیلی چیزا یاد بگیره.
امروز اولین روز کارم تو آموزشگاه جدیده. الهی توکل به خودت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد