در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

314

آدم می تونه یه شبه عوض شه، نه؟!
چرا میشه.
نمی دونم همون پروسه قبل رو اینبار سریع طی کردم یا بازم دارم اشتباه می کنم! کلا بدم میاد در عرض چند روز همه چی وارونه شه که متاسفانه تو زندگیم بارها تجربه ش کردم و برامم عادی نمیشه. هر بار ضربه می خورم و هر بار شکننده تر از قبل...
می دونم که همه چی امکان داره و اینبار نمی خوام خودمو گول بزنم و بگم همچین چیزی محاله. برای همینم یه کم برام سخت تره چون می خوام بدون مقاومت بگذرم.
باورش راحت نیست ولی خوب یه بار دیگه رسیدم به جایی که نباید...
خوشم نیومد از چیزایی که شنیدم و باهاش برخورد کردم. فقط برای بیشتر دونستن حقیقت پنجشنبه رو میرم ببینم چی میشه. هر چند نتیجه ش اصلا مهم نیست.
نگاه ابزاری داشتن به آدما زشت ترین کار دنیاست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد