در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

312

دیشب خواب عجیبی می دیدم.
آخه قبلشم من.صی یه بحثی راه انداخت و حتی خواست در موردش از آقای میم بپرسم که البته من این کارو نکردم چون ضرورتی نداشت. اما همین که در مورد یه مساله ای یه مقدار صحبت داشتیم انگار زمینه ساز این خوابه شد.
خواب دیدم مدام از وا.تسا.پ و و.ایبر و مخصوصا لاین مسیج داشتم. انگار با کلی آدم داشتم بحث می کردم. چیز بدی نبود ولی چون خیلی زیاد بود یه جورایی استرس داشتم. خیلی خیلی زیاد بودن واقعا داشتم دیوونه می شدم!

البته از وقتی می دونم بیشتر به لاین گرایش داره وقتی رو لاین مسیج دارم خیلی استرس می گیرم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد