در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

305

خوب که اینجا خودم هستم و قرار نیست به کسی جواب پس بدم. گفتم الام موقعشه ها...
پریشب یعنی شب جمعه نشسته بودم پای نت. ساعت 1:07 شب بود که تو لاین مسیج داد! اول وقتی اسمشو دیدم گفتم شاید یکی از مطلبامو لایک کرده اما بعد دیدم مسیجه! اون موقع شب مسیج داده سلام. چه خبر؟
جواب ندادم. گفتم چه معنی داره این موقع شب جواب بدم. تازه اعتباری هم بهش نیست یهو دیدی همون موقع زنگ زد یا شروع کرد اس بازی. چون خیلی با لاین کار نمی کنم فقط اینو می دونستم که آنلاین بودن یا نبودن معلوم نمیشه اما بعد فهمیدم که وقتی مسیج کسی رو بخونی مشخص میشه و اون همون موقع دیده بوده که من خوندم.
جواب ندادم تا فردا ظهرش. همون شبش اتفاقی دیدم که و.ایبر هم داره و از رو اون دیدم آنلاینه و فرداش دیدم که تا دو و نیم بیدار بوده.
البته دیگه جوابمو نداد. نمی دونم واقعا متوجه شده که همون موقع مسیجشو خوندم یا نه! تا اونجایی که خبر دارم خیلی از این چیزا سر در نمیاره. البته به قول من.صی که گفت فهمیده باشه هم مهم نیست. قرار نیست هر وقت اون دلش بخواد تو باشی که!
به هر حال اینم از این...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد