در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

277

داشتم لاین رو چک می کردم و اد لیستمو نگاه می کردم. منتظر بودم ببینم می.ری از بچه ش عکسی گذاشته یا نه. یهو بین عکسا عکس یه آقاهه رو دیدم که نمی شناختمش! هی نگاش کردم! باز نشناختمش! بالاخره اسمشو نگاه کردم و دیدم آقای میم هست! یعنی آدم مثل خودم ندیدم!!! اینقدر گیجم یعنی؟!
نمی دونم شایدم گیجی نباشه. شاید اینه که آدمی رو که زیاد نبینی بعد از مدتی دیگه حتی زمان فکر کردن بهش هم کاری به چهره ش نداری و قیافه تو ذهنت نمیاد. رفتار و حرکات و فکر اون آدم برات تداعی میشه و تو ذهنت با اوناست که اون آدم رو می شناسی.
میشه مثل الان من که سه ساعت به عکس نگاه می کنم و از خودم می پرسم این کیه دیگه تو اد لیست منه؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد