در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

276

زنگ نزد. البته فردای اونشب من گوشیم خاموش بود و اصلا حوصله هیچی رو نداشتم. این روزا روزای خسته کننده و عجیبیه! اتفاقهایی که میفته بعضی وقتا خارج از صبر و تحملمه. نمیخواستم حتی صداشو بشنوم.
بعد فکر کردم گفتم حتی ذهنمم نباید درگیر کنم چون اون خودش اس داد و بعدم خودش گفت زنگ میزنم و توضیح میدم. پس اگه بخواد خودش زنگ میزنه. حتی اگه زنگ زده باشه و گوشی منم خاموش بوده باشه می تونه باز زنگ بزنه. در اصل من که کاری نداشتم باهاش. پس نباید فکرمم درگیر کنم.

تو همه ی مشکلات این چند وقته کلاس رفتنم تنها چیزیه که بهم حس خوبی میده. حس مفید بودن رو به معنای واقعی درک می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد