در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

190

حالم بده. ضعف و درد دارم. هم دیشب درد کشیدم هم امروز سرکار. اینم از بساط هر ماهمون...
دیشب وقتی از حمام اومدم دیدم دو تا میس کال ازش دارم! گفتم چی شده که دوبار پشت سرهم زنگ زده؟! موهامو خشک کردم و بعد بهش زنگ زدم. وقتایی که کسی پیششه کاملا از نوع حرف زدنش مشخصه. خیلی رسمی میشه. گفت که دوستش اونجاست و می خواست در مورد پیگیری کارای دبی باهاش صحبت کنم. گوشی رو داد به اون و من براش توضیح دادم.
بعدشم رفتم و به کارای دیگه م رسیدم. به همین راحتی.
دارم پاکِت می کنم آقا جان! نه چون بدی، نه چون خوشم نمیاد ازت، نه چون هزار تا دلیل کوفتی دیگه. فقط چون باید پاک بشی...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد