در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

113

دیگه دلم نمی خواد با فری حرف بزنم. مدتیه جواباش سربالاست. آدم وقتی دوست داره با کسی درددل کنه که اون طرف مشتاق نشون بده. وقتی یه عالمه حرف می زنی و طرفت با چند تا کلمه سرسری جوابتو می ده یخ میکنی.

دیگه حتی دوست ندارم برم پیش شری جون. حداقل حس الانم اینه.دوست دارم مدتی با خودم باشم.


دیشب داشتم با ساز ناکوک میزدم. درسته که صداش رو اعصابم بود ولی برام لذت بخش بود. این جور وقتا که نتیجه زحمات خودم و صدالبته نتیجه تلاشهای آقای میم رو می بینم خیلی دلم می خواد بهش زنگ بزنم و صمیمانه تشکر کنم. اما ترجیحا این کار رو نمی کنم. اینجوری بهتره...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد