در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

103

- یه گوشه ی دنج... یه سجاده ی خوشکل و یه چادر نماز گل گلی قشنگ... چند تا شاخه گل... یه شمع و کلی احساس...

یه همچین جایی برای خودت درست کن... فقط برای خود خودت... هر وقت دلت گرفت برو اونجا... فقط با خدا حرف بزن... هر چی می خوای ازش بخواه... حتی کوچکرین چیزا رو...

من اینا رو فقط دارم به تو می گم... فقط تو... چون می دونم فقط تو می فهمی...

دلم می خواد امشبو تا صبح نماز شب بخونم...


نمی تونستم بگم جدیدا اون چیزی که از خدا می خوام سهم دیگریه... نمی تونستم بگم دیگه مدل دعا کردنام هم عوض شده... دیگه حتی روم نمیشه به خدا بگم...



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد