در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

22

مهم نیست که این عوضی دهاتی باز جیم زده و امروز نیومده سرکار. خدایا خودت شاهدی چقدر حرص می خورم و دم نمی زنم. خسته م یه مقدار... روحم خسته ست...
وای دیشب چه خواب چرتی دیدم! تازه به نظرم تو خواب خیلی هم صبور شده بودم که همچین چیزایی می دیدم و دم نمی زدم و راحت قبولشون می کردم. دیدن یه مرد با همچین شرایط و مشکلات روحی خیلی تحمل می خواست.
پریروز و دیروز دو تا فال حافظ گرفتم که خیلی خوب بودن. گفتم به نیت این روزای عزیز.
خدا میدونه چقدر دلم می خواد زنگ بزنی و حرف بزنی و از مِن مِن کردنت تو دلم بخندم. اما واقعا ترجیح می دم همچین اتفاقی نیفته. من نمیتونم با وجدان ناآروم خوش باشم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد