در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

360

یه مدت برای یه چیزی تلاش می کنم یا به یه چیزی حسی پیدا می کنم اما وقتی نتیجه نده زود ازش می برم. بدجورم می برم. این حالم  جدیده اونم به چیزای جدید. چون هنوزم به چیزایی که مال گذشته هاست وابسته م. مثلا الان اصلا حوصله ه.ا.دی رو ندارم دیگه. هم اون و هم م دیروز برای روز زن پیام تبریک فرستادن. دستشون درد نکنه اما به من چه! دلم می خواد دیگه کسی کاری به کارم نداشته باشه و از کنارمم رد نشه که پرش به پرم بگیره.
برای هیپ خیلی مرددم. جدیدا برای خودمم دیگه نمی تونم بزنم. ماشالا به پیشرفت!
چه بهار قشنگی شده اما کاش می تونستم با یه ذره زدن درست ازش لذت ببرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد