در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

در ابهام

دیگه ابهام مهم نیست. هر چی خدا بخواد همون میشه. من راضیم.

448

فکر می کنم جسورانه ترین کاری که تو زندگیم انجام دادم و دارم می دم همین تدریس به مربیها باشه. مربیهایی که تو شرایط عادی پر از باد و غرورن و خدا رو بنده نیستن تو شرایطی قرار می گیرن که باید آروم و بی صدا و مطیع در مقابل من بشینن و به توصیه هام گوش کنن.
حس خیلی خوبی داره و خیلی به آدم اعتماد به نفس می ده اما به اندازه ی حس خوبش بهم استرس هم میده. اینکه نکنه موفق نشن و یا نتیجه نگیرن! امیدورام هیچ وقت اینطور نشه. دوتا تجربه ی قبلیم که خیلی خوب بود و کاملا مثبت بود. امیدورام به یاری خدا این یکی هم نتیجه بده. خداکنه خودش خوب همکاری کنه و طبق برنامه پیش بره.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد